Könyvelőváltás egyszerűen, kényelmesen

A könyvelőváltás teljes terhét levesszük a válláról !

Könyvelőváltás 2019

Ekkor érdemes elgondolkodni könyvelőváltáson:

  1. Könyvelője nem reszponzív, a kérdéseire nem kap választ rövid határidővel, rosszabb esetben még emlékeztetnie is kell a könyvelőjét a megválaszolatlan kérdéseire
  2. Könyvelője elárasztja nem materiális problémákkal, kérdésekkel, nem a megoldásra fókuszál, hanem a problémákra.
  3. Könyvelője nem tud lépést tartani vállalkozása növekedésével, fejlődésével, a teljesítés késedelmes, hiányos, nem precíz.
  4. Könyvelője nem nyitott az új kihívásokra, informatikai fejlesztésekre, hatékonyságnövelésre
  5. Könyvelése nem áttekinthető, komoly elmaradások tapasztalhatók, sok a rendezetlen főkönyvi számla, a könyvelő nem készít havi számviteli zárást.
  6. Könyvelője nem naprakész, nem elérhető,  a könyvelési, bérügyi adatokat Ön nem éri el azonnal az interneten keresztül, üldöznie kell könyvelőjét, hogy a könyvelési adataihoz hozzájusson.
  7. Könyvelője nem törekszik az optimális adózás kialakítására, “biztonságból” túlfizetteti az adót a társasággal.
  8. Könyvelője az utolsó pillanatban (rosszabb esetben határidőn túl) tájékoztatja csak Önt a fizetési, bevallási határidőkről.

 

Könyvelőváltás folyamata az Auditponttal:

 

Az Auditpontnál a könyvelőváltás teljes terhét levesszük a vállukról, így Önöknek semmilyen tennivalójuk nincs a könyvelőváltás tekintetében.

  1. Elkészítjük és benyújtjuk az összes szükséges adóhatósági meghatalmazást, hogy Önnek semmilyen további teendője se legyen a hatóságokkal.
  2. Az Önök megbízásával felvesszük a kapcsolatot az aktuális (előző) könyvelővel, és beszerezzük tőle mindazokat az adatokat, dokumentumokat, amelyre vállalkozásuknak szüksége van a további jogszerű működésre.
  3. Az átvett könyvelés nyitó adatait auditáljuk, és szükség esetén egyeztetjük az előző könyvelővel az eltéréseket.

 

Kérje ajánlatunkat  szolgáltatásainkra, egy órán belül megküldjük Önöknek részletes ajánlatunkat.