Bérszámfejtés automatizálás
Költséghatékony megoldás nagy létszámú cégeknek
Automatikus bérszámfejtés
Használja ki az automatizálás kézenfekvő előnyeit cége bérszámfejtésénél is.
Amennyiben cégüknél
- a jelenléti adatokat elektronikusan kezelik
- a munkaszerződéseket, egyéb bérügyi dokumentumokat elektronikusan tárolják
akkor az Önök cége is profitálhat az automatikus bérszámfejtéssel.
Az automatikus bérszámfejtés olyan cégeknél fejti ki legnagyobb mértékben költséghatékonyságát, amely cégek nagyobb alkalmazotti létszámmal rendelkeznek és / vagy amelyekre nagyobb alkalmazotti fluktuáció jellemző.
Alkalmazottak jelenléti adatai, egyéb számfejtési adatok fogadása
- Az alkalmazottak jelenléti adatait fogadni tudjuk a cégük elektronikus jelenléti rendszeréből Auditpont API-n keresztül, vagy
- lehetőségük van Auditpont ügyfélkapu HR moduljában közvetlenül adminisztrálni az alkalmazottak jelenlétét.
- Az adminisztráció történhet a HR modulban az alkalmazottak által közvetlenül munkába érkezéskor / távozáskor, vagy
- utólagosan is rögzíthető egy adott időszakra a modulban.
- A távollétek adminisztrálását is fogadni tudjuk Auditpont API-n keresztül, vagy közvetlenül rögzíteni tudják a távollétek jogcímeit a HR modulban.
- Amennyiben elektronikusan nem állnak rendelkezésre, akkor a jelenléti adatokat, távolléti jogcímadatokat, egyéb számfejtési adatokat természetesen szkennelve is felölthetik az Auditpont ügyfélkapun keresztül.
A bérügyi adatok feldolgozása, bevallások elkészítése, elektronikus benyújtási hatóságoknak
- A jelenléti adatokat és a távolléti jogcímeket automatikusan feldolgozzuk,
- az automatikus feldolgozás után bérügyi rendszerünk előállítja a cégük fizetési jegyzékeit, melyeket a cégüknél illetékes személyek emailen megkapják. A fizetési jegyzékek az Auditpont ügyfélkapun is elérhetők.
- A bérügyi adatok feldolgozása után a szükséges bevallásokat elektronikusan elkészítjük és benyújtjuk a hatóságoknak.
- Az utalandó adókról részletes fizetési értesítést küldünk emailen, a fizetési értesítések bármikor elérhetők az Auditpont ügyfélkapun is.
- Év végi bérügyi jelentéseket, nyilatkozatokat az ügyfélkapunkon elhelyezzük, emailen megküldjük az illetékes kollégáknak.
Az Auditpont természetesen a hagyományos bérszámfejtési szolgáltatásával is ügyfelei rendelkezésére áll, amennyiben a számfejtéshez szükséges adatok nem állnak elektronikusan cégük rendelkezésére.
Ügyfeleink rendelkezésére állunk továbbá a munkavállalókkal, egyéb biztosítottakkal kapcsolatos adminisztratív teendők és egyéb bérügyi szolgáltatások tekintetében is.
Kérje ajánlatunkat és tapasztalja meg mennyi időt és költséget takaríthat meg az Ön cége is az Auditpont automatikus bérszámfejtéssel.